En el pla docent d’aquesta assignatura, es contempla l’objectiu principal de reforçar els fonaments teòrics que tenen els estudiants sobre l’educació en contextos multiculturals i subministrar-los eines per actuar-hi des d’una òptica psicopedagògica amb el suport de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A dies del final de l’avaluació continuada, puc afirmar que he assolit l’objectiu pretès pels consultors tot i que en alguns moments amb més o menys dificultats tecnològiques. Em considero una persona autodidacta en el camp tecnològic però sense la fal·lera que molts tenen vers l’ordenador, entorn multimèdia, etc...Tot i així, crec necessari el seu coneixement i el seu ús i, les dificultats sorgides, m’han ajudat a crear eines de resolució de conflictes tecnològics en certs moments...
La major part dels estudiants de
Per acabar, introdueixo la següent reflexió:
“ La tasca de construir processos cap a la interculturalitat i concretar la seva aplicació dins l’educació requereix no només una atenció docent sinó un compromís ampli. La interculturalitat no vindrà cap a nosaltres, tots nosaltres tenim la necessitat i la responsabilitat de buscar-la, de construir-la. Només així podem pensar en un país on la diversitat cultural és un element d’enriquiment mutu en el que la consciència, responsabilitat i acció ciutadana es dirigeixen a la construcció d’una societat vertaderament plural, equitativa, democràtica i justa”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada